TIEDOTE: TwoDads käynnisti joukkorahoituskampanjan

Julkaistu 3.5.2021 klo 15.36
Peter Vesterbacka ja Tino Singh TwoDads-auton ja K-marketin edessä

TIEDOTE              Julkaisuvapaa

Peter Vesterbacka ja Tino Singh etsivät suomalaisia isiä ja äitejä sijoittamaan lastenruokabisnekseen juuri käynnistyneen TwoDads -joukkorahoituskampanjan avulla.

TwoDads Oy on 2015 Helsingissä perustettu lasten hyvinvointiin keskittyvä yritys. Yrityksen ovat perustaneet kaksi suomalaista isää: Sami Kuusisto ja Tino Singh. Mukaan osakkaiksi lähti myös joukko suomalaisia lääkäreitä, sekä lasten ravitsemuksen ja elintarviketeknologian akateemisia asiantuntijoita.

TwoDads on nyt valmis kasvattamaan toimintaansa muihin pohjoismaihin ja käynnisti osakeannin jota markkinoidaan yhteistyössä Mesenaatti.me -palvelun kanssa. Myös Radio Helsingissä oltiin  innoissaan yhteistyön alkamisesta ja Radio Helsinki osallistuu kampanjan markkinointiin. ”On mahtavaa voida tarjota markkinapaikkoja TwoDads Oy:n kaltaisten kotimaisten innovatiivisten yritysten rahoituskierroksille” toteaa Tanja Jänicke Mesenaatista.

”Etsimme suomalaisia isiä ja äitejä, jotka haluavat edistää lasten hyvinvointia ja samalla omistaa palan kotimaista lasten hyvinvointibrändiä. Haluamme kasvaa lanseeraamalla uusia tuotteita nykyisille markkinoille ja laajentaa toimintaa uusille markkinoille. Tavoitteenamme on hankkia 100 000€ tai vähintään 50 000€ rahoitus uusien suunnitelmien rahoittamiseksi. Covid19 on pistänyt monien firmojen suunnitelmat uusiksi, mutta me ei haluta jäädä paikoilleen. Olemme jo osoittaneet Suomessa ja Venäjällä, että lasten hyvinvointia edistäville tuotteille on kysyntää” Toteaa Tino Singh, toimitusjohtaja TwoDads Oy.

TwoDads® -tuotemerkin alla olevia tuotteita pillimehuja ja aamiaismuroja on löytynyt suomalaisista ruokakaupoista jo useamman vuoden. Tuotteita on saatavilla myös Venäjällä Pietarin alueella valikoiduissa ruokakaupoissa.

Linkki kampanjaan:

Muita linkkejä:

Suomi: https://www.youtube.com/watch?v=yH55sptK6MA
Ruotsi: https://www.youtube.com/watch?v=Vi1hovWuouU&t=2s
Ladattavina mp4 -tiedostoina: https://we.tl/t-eSugnvDeuW

Lisää tietoa ja haastattelupyynnöt:

Tino Singh, Toimitusjohtaja, TwoDads Oy, tino°twodads.fi

Tanja Jänicke, Mesenaatti.Me, tanja@mesenaatti.me, +358503820333

Tommi Partanen, Asiakkuuspäällikkö Radio Helsinki, tommi.partanen@radiohelsinki.fi, +358445831415

Peter Vesterbacka, Random Ventures